Updates

6 nov 2015 / Geen onderdeel van een categorie

SD Drechtsteden aan de Huisbezoek app

Na een uitgebreide pilot periode laat de Sociale Dienst Drechtsteden sinds

Lees Meer
1 okt 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Tevreden gebruikers!

De overgang van werken met papier naar digitaal is erg groot. En het kost altijd tijd en energie. Het is dus van groot belang dat er snel resultaten worden geboekt en men loon naar werken krijgt. Ongevraagd kregen we recent tijdens een regulier bezoek aan een Huisbezoek app klant de volgende letterlijke feedback…

 

Lees Meer
29 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Montr ondertekent overeenkomst met KING Gemeenten

Afgelopen maandag 28 september heeft Montr het KING convenant ‘Samenwerkingsovereenkomst gemeentelijke software leveranciers’ ondertekend.

Lees Meer
29 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Gouden bergen of een business case?

De inzet van ICT op de werkvloer zou altijd moeten leiden tot zowel kwalitatieve als kwantitatieve meerwaarde voor een organisatie. De praktijk leert dat dit vooraf lang niet altijd inzichtelijk te maken valt. Tijdens implementatie blijken de kosten tegen te vallen en meerwerk ligt altijd op de loer. Dan is er daarnaast nog het onderhoud en het te behalen efficiency voordeel.
Lees Meer
14 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie
2006-09-14 18:27 Ra-smit 1214×2256×8 (755426 bytes) De Martini Toren aan de Grote Markt in Groningen

Nieuwe klant: Gemeente Groningen

Na een uitgebreide pilot periode heeft de gemeente Groningen recent besloten om te gaan werken met de Huisbezoek applicatie van Montr. Tijdens de pilot periode is duidelijk gebleken dat de inzet van de Montr applicatie de medewerkers werk uit handen neemt en de kwaliteit van de verslaglegging tijdens de huisbezoeken aanzienlijk doet toenemen.
Verder zijn het flexibele karakter van de applicatie, de voortdurende doorontwikkeling ervan en de scherpe prijs kwaliteit verhouding van de dienstverlening van doorslaggevend belang geweest.

Een snel groeiende groep gemeenten werkt ondertussen naar volle tevredenheid met deze Huisbezoek applicatie. Vermeldenswaardig hierbij is dat inzet hiervan ondertussen ook de rechterlijke toets heeft doorstaan. Daarnaast is het essentieel dat verzamelde informatie via de NEN7510 normering (medische gegevens) wordt verwerkt. Dit laatste is van belang omdat er bijvoorbeeld tijdens een huisbezoek soms ook persoonsgebonden medische informatie wordt verzameld zoals een foto van medicatie. Privacy compliance heeft dus niet voor niets al vanaf de start van de ontwikkeling centraal gestaan (privacy by design).

Zoals ieder kwartaal staat er binnenkort weer een kosteloze update van de Huisbezoek applicatie gepland evenals de koppeling met een mid office applicatie van één van onze klanten.
Lees Meer
7 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Demo bijeenkomst Huisbezoek app

Op donderdagochtend 17 september organiseert Montr een demonstratie bijeenkomst van de Huisbezoek app in Utrecht. Tijdens deze bijeenkomst kunt u de app in al haar facetten zelf testen en gebruiken.

Lees Meer
7 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Samenwerking Inpreze & Montr

Recent hebben het Kennisplatform Internettoepassingen voor preventie en zelfhulp in de geestelijke gezondheidszorg (INPREZE) en Montr een samenwerkingsovereenkomst gesloten. In het Inpreze consortium zijn gerenomeerde organisaties in de ggz vertegenwoordigd als stichting Arq, het dr. Leo Kannerhuis, Interapy en het AMC.

Lees Meer
7 sep 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Bijeenkomst 24 september Wmo -Verbreding & Innovatie-

‘Verbreding en Innovatie’

Onder deze noemer organiseert Montr op donderdagochtend 24 september in Utrecht een bijeenkomst waarin een drietal innovaties in het brede domein van de Wmo 2015 worden gepresenteerd.

Lees Meer
27 aug 2015 / Geen onderdeel van een categorie
Het Plein in Den Haag / 's-Gravenhage, Nederland

Nieuwe klant: gemeente Den Haag

Na een uitgebreide pilot periode heeft de gemeente Den Haag recent besloten om als eerste van de G4 gemeenten definitief te gaan werken met de Huisbezoek applicatie van Montr. Tijdens de pilot periode is duidelijk gebleken dat de inzet van de Montr applicatie de medewerkers werk uit handen neemt en de kwaliteit van de verslaglegging tijdens de huisbezoeken aanzienlijk doet toenemen.
Lees Meer
24 aug 2015 / Geen onderdeel van een categorie

Montr in FD

Afgelopen zaterdag 22 augustus verscheen er een artikel in het FD waarin de directeur van Montr waarschuwt voor de risico’s van het regelvrij verstrekken van uitkeringen.

Lees Meer