Veel drempels om op digitale wijze contact te onderhouden met klanten, burgers en cliënten zijn het afgelopen jaar geslecht. Montr helpt organisaties om het klant contact op digitale wijze te versterken.
“Onze klanten hebben moeite met digitaal contact” was een veelgehoord tegen argument om het klantcontact efficienter en digitaler in te richten. Maar de afgelopen anderhalf jaar hebben organisaties, medewerkers en burgers zichzelf verbaasd. Toen men wel moest overstappen op digitale omgangsvormen als videobellen bleek het in de praktijk eigenlijk wel mee te vallen.
In 2020 heeft Montr een speciale toepassing ontwikkeld waarbij medewerkers snel en eenvoudig een digitaal klantcontact middels video kunnen opzetten.
Belangrijke randvoorwaarden hierbij zijn dat de klant hiervoor niets dient te installeren op zijn of haar telefoon (dus geen Zoom of Teams app installeren), dat het extreem gebruiksvriendelijk is en vanzelfsprekend aan alle security en privacy vereisten voldoet.
Voordelen
Dit biedt serieuze voordelen in termen van efficiency en klantvriendelijkheid. Zo hoeft u niet meer voor ieder huisbezoek of onderzoek een bezoek in te plannen. Dit levert dagelijks een serieuze besparing op in reistijd en brandstof.
De klantwaardering is wellicht nog een belangrijker argument. De reacties op het gebruik van deze toepassing zijn tot op heden ronduit positief. Klanten en burgers vinden het de normaalste zaak van de wereld en erg gebruiksvriendelijk. De belasting van een regulier huisbezoek wordt zwaarder aangeslagen.
Randvoorwaarde hierbij natuurlijk is dat de applicatie bijzonder gebruiksvriendelijk en makkelijk te hanteren is. Dat werkt goed.
Waar ingezet?
Bij wat voor zaken kan de applicatie dan worden ingezet? Enkele voorbeelden:
- Controle onderzoek BRP
- Onderhouden contact werkzoekenden
- Onderhoudsmelding woningbouw
- Eenvoudige intake Wmo
- Inspectie Waterschap
- Vastgoed, oplevering huurder
- Nautische sector, verhuur vaartuigen
Bijkomend voordeel is ook dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het risico op COVID besmettingen. Het afgelopen heeft zich al meerdere malen de situatie voorgedaan dat een klant in quarantaine moest of zat vanwege een mogelijke COVID besmetting.
Purpose build technology
We maken gebruik van de slimste technologieën om uw werkzaamheden slim en efficient te stroomlijnen.
- We gebruiken de taalinstelling van browser om vragen te laten voorlezen. Correct vertaald vanuit het Nederlands naar de gewenste taal.
- Klant en eindgebruiker kunnen het antwoord natuurlijk ook gewoon inspreken.
- Moeite met identificatie? Face API integratie. Een AI-service waarmee gezichten in afbeeldingen worden geanalyseerd. Kenmerken zijn gezichtsdetectie die gezichtskenmerken waarneemt, zoals een gezichtsmasker, bril of gezichtshaar, in een afbeelding en identificatie van een persoon op basis van een overeenkomst met een live foto en eerdere foto-id.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Laat het ons weten via telefoon (070 22 11 993) of per mail (app@montr.nl) en we verzorgen graag een nadere toelichting op de mogelijkheden.