Montr biedt oplossingen voor stijgende werkdruk
In een tijd waarin de vergrijzing en de stijgende werkdruk steeds meer gevolgen hebben voor werknemers, bedrijven en de economie als geheel, zijn drastische maatregelen nodig.
Personeelstekort? Verhoog efficiency!
Nieuwe mensen aannemen is lastig, investeer in een hogere output per medewerker
Agressie en geweld bij huisbezoek
Gaan uw medewerkers op huisbezoek? Dit heeft ook consequenties voor de RI&E
Deelname Hâck The Hague ’21
Maandag 27 september zijn de systemen van Montr getest
Inspecties Scope 10/12
Snel en effectief onderzoeksresultaten vastleggen? Wij bieden u de meest flexibele oplossing.
Veilig werken: kostenpost?
Kortdurende uitval, of langdurige ziekteverzuim van medewerkers is iets wat iedere werkgever wil voorkomen. Zeker als het gerelateerd is aan onveilige werksituaties
Uw klant in beeld!
Veel drempels om op digitale wijze contact te onderhouden met klanten, burgers en cliënten zijn het afgelopen jaar geslecht. Montr helpt organisaties om het klant contact op digitale wijze te versterken.
Zelfinspectie app in de spotlight
Maandagochtend 18 januari verscheen er een aardig artikel in dagblad Trouw over de ‘zelfinspectie’ app van Montr. De kop van het artikel was wellicht wat smeuïg…
Maar de journalist schetste een goed beschreven en helder dilemma: https://www.trouw.nl/economie/de-zelfinspectie-app-zorgt-voor-empathischere-handhaving-of-meer-ontmenselijking~b1ecaf09/
Hoe zorg je bij een steeds verdere digitalisering van het contact dat de menselijk maat gewaarborgd blijft?
Steeds meer gemeenten en andere overheidsorganisaties willen het contact met burgers intensiveren. Geen gekke ontwikkeling, maar ook lastig want van overheden als gemeenten wordt steeds meer verwacht terwijl budgetten onder druk staan. Dat is een ontwikkeling die al langer speelt en waar Montr samen met ondermeer de GR IJsselgemeenten een oplossing voor heeft ontwikkeld waardoor het contact tussen burger en gemeente op een efficiënte wijze verbeterd wordt.
Burgers reageren er positief op, en het is een serieuze impuls voor de dienstverlening en efficiency: waar eerst twee medewerkers een dagdeel besteedde aan één huisbezoek, kost het nu één medewerker maximaal één uur. Onze applicatie helpt dus om het contact te intensiveren, en om het werk efficiënter vorm te geven. Zo maken we Nederland weer een stukje beter. Iedereen blij, behalve de Bijstandsbond; knettergek worden ze ervan…
Overigens werd er later ook nog aandacht aan besteed op Radio1, een interessante discussie: https://www.nporadio1.nl/dit-is-de-dag/uitzendingen/2489931-2021-01-18
COVID proof op Huisbezoek
Recent heeft de VNG aandacht besteed aan een door Montr ontwikkelde toepassing om veilig onderzoek te doen.
In het nieuws
De inzet van de Montr noodknop heeft ook de aandacht getrokken van diverse media.